با گذشت ۲۳ ماه بازداشت شدگان نصیرآباد همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند

0
801

بازداشت شدگان نصیرآباد سرباز با گذشت بیش از ۲۳ ماه همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

بلوچی: ۱۰ نفر از بازداشت شدگان نصیرآباد که در ۱۴دی ۹۳ بازداشت شدند همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.
یک ماه پیش در زندان مرکزی زاهدان از بازداشت شدگان نصیرآباد انگشت نگاری انجام شد زندانیان در تماس با خانواده گفته بودند که:” مسئولان زندان هنگام انگشت نگاری گفتند قرار است شما را به قرار وثیقه آزاد کنند”.
مسئولان امنیتی اتهامات امنیتی چون ترور ماموران نیروی انتظامی و بسیج و معلمان را به آنها نسبت داده اند اما این جوانان در ملاقات با خانواده های خود گفته اند “برای اخذ اعتراف های دیکته شده مورد شکنجه” قرار گرفته اند.
بیش از ۶۰ نفر از جوانان نصیرآباد در آستانه انتخابات مجلس با “بیگناه خواندن” بازداشت شدگان نصیرآباد خواستار پیگیری و آزادی این جوانان از زندان شدند.
دانش آموزان سال سوم دبیرستان رشته تجربی نصیر آباد سرباز طی نامه ی سرگشاده ای از رئیس جمهور ایران حسن روحانی با “فاجعه” خواندن بازداشت این جوانان خواستار آزادی این جوانان “بیگناه” شده بودند.
خانواده این زندانیان بارها در نامه های متعدد به مسئولان جمهوری اسلامی و همچنین طی نامه هایی به مجامع حقوقی خواهان بررسی تناقض های پرونده و پیگیری پرونده عزیزان خود شده و آنها را بیگناه خواندند و گفتند که عزیزانشان برای “برای اخذ اعتراف های دیکته شده مورد شکنجه” قرار گرفته اند”.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here