دانش آموزان بدون شناسنامه در استان سیستان و بلوچستان 

0
1013

 نماینده مردم سیستان و بلوچستان گفت که وظیفه استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان این است که مشکل دانش اموزان بدون شناسنامه که تعداد آنها زیاد هم هست را در وزارت کشور پیگیری کند.

به گزارش بلوچی به نقل از عصرهامون، حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان و بلوچستان در پاسخ به اینکه نمایندگان برای دانش آموزانی که بی شناسنامه در حال تحصیل هستند چه اقداماتی انجام داده اند گفت: مسئله دانش آموزان بدون شناسنامه در حال پیگیری است و تعداد این افراد بسیار زیاد است که باید مسیر آنها طی شود.

دهمرده ادامه داد: “مسئله دانش آموزان بدون‌ شناسنامه در حوزه شورای تامین است و نمایندگان در کنار شورای تامین کمک می‌کنیم تا این مسئله حل شود”.

وی در ادامه گفت: “وظیفه استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان است که این مشکل حل و در وزارت کشور پیگیری شود”.

دهمرده در پایان در خصوص تذکر به وزارت کشور گفت: “می توان به وزارت کشور تذکر داد، البته عنصر اصلی حل این مسئله استاندار می باشد”.

چندی پیش بزی یکی از افراد بدون شناسنامه منطقه خاطر نشان کرد: “مشکلات مردم سیستان و بلوچستان تنها به خشکسالی و طوفان های ۱۲۰ روزه خلاصه نمی شود  بلکه صدور شناسنامه برای بسیاری از خانواده ها رخ داده است و اکنون هیچ مسئولی جوابگو ما نیست”.

از نمایندگان استان می خواهم که به یاری این خانواده ها بشتابند و مشکلات آنان را در مجلس بیان کنند شاید بتوان از طریق مسئولین کشوری فکری به حال ما کنند زیرا مسئولین استان که گویا ما را فرزند این سرزمین نمی دانند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here